Mottó

Mottó: "Minden barátság azzal a homályos érzéssel kezdődik, hogy valahol már találkoztunk. Mintha régen testvérek lettünk volna. Még inkább, mintha ikrek lettünk volna. S ezért a találkozás csak viszontlátás. Amikor pedig az ember a barátjától elszakad, tudja, hogy ez a távozás csak látszat. Valahogy együtt marad vele úgy, ahogy együtt volt vele a találkozás előtt." Hamvas Béla: A barátság (részlet)

2016. május 13., péntek

Még mindig az első két nap: Kirándulás

Kettőre érkeztünk m eg az iskolához, ahol ebéddel vártak minket, majd vissszaszállva a buszokba a Hősök terére mentünk.

Megnéztük az emlékművet, felidéztük a nagy magyar uralakodók, államférfik alakjait. Körbejártuk a Vajdahunyad vára replikáját (másolatát). Az udvarban egy bácsi hegedült, mi is énekeltünk vele.
A séta után elfoglaltuk szállásunkat a Timon hotelban, majd vacsorázni mnetünk az Új Tündérkert Étterembe. Nagyon finom volt a vacsora!
A második napon reggel a Ganz Holding gyűjteményt néztük meg. Majd a Vasúttörténeti Parkba látogattunk el. Nekünk unalmasnak tűnt a villamos rész. A vonatok viszont nagyon tetszettek! Láttunk igazi régi vonatokat, mozdonyokat, amelyek a régi hangulat élményét nyújtották.

A következő állomás az Öntödei Múzeum volt, majd a Gellért-hegyről tekintettünk le a városra.
Visszatértünk az iskolába, és estig tartó ismerkedés következett a budapesti diákokkal. Nagyon sokat beszélgettünk, jobban megismertük egymást, és kialakítottuk a 4 fős csapatokat i. Persze volt vacsora is, sok-sok pizza!
Nagyon tetszik itt, Budapesten! Nagyon vagány az iskola! Sok a jó fej diák, köztük Virág és Bence!
Még egy kép arról, ami tetszett! :)