Mottó

Mottó: "Minden barátság azzal a homályos érzéssel kezdődik, hogy valahol már találkoztunk. Mintha régen testvérek lettünk volna. Még inkább, mintha ikrek lettünk volna. S ezért a találkozás csak viszontlátás. Amikor pedig az ember a barátjától elszakad, tudja, hogy ez a távozás csak látszat. Valahogy együtt marad vele úgy, ahogy együtt volt vele a találkozás előtt." Hamvas Béla: A barátság (részlet)

2016. május 15., vasárnap

Kirándulás - első napok

Eddig nagyon jól telt ez a 2 nap: sok helyet látogattunk meg, érdekes dolgokat láttunk. Sok újdonságot mutattak nekünk. Voltunk a Vasúttörténelmi Parkban, tetszettek a vonatok, amiket láttunk. Érdekesnek tűntek a mozdonyok is, melyek ki voltak állítva.
Megnéztük.a Ganz Holding gyűjteményét: itt sok makettet láttunk, amelyek a korábbi gyártmányok alapján készültek.
Ellátogattunk a Hősök terére is. Megnéztük a szoborcsoportot, és sok-sok képet készítettünk.

Jártunk a Gellért-hegyen: nagyon szép volt a kilátás, látszott az egész város. A 3 híres híd, a Parlament, és az is, hogy merre van a szállásunk.

Délután klubest volt, megismerkedtünk az itteni diákokkal.